BUSHI KARATE & COMBAT SPORT

Bushi Karate - INTROHOLD 2024

- VELKOMMEN TIL ALLE VORES INTROHOLD:
Bushi åbner dørerne til en ny sæson onsdag d. 4. januar 2024. Vi har masser af gode tilbud til netop dig. På INTRO-Holdet (Børn / Ungdom 8-18 år) kan du prøve Karate gratis jan. & feb., MEN der er intro / begynder for alle aldersgrupper. Når man som ny elev skal beslutte sig for hvilken klub man gerne vil træne i, er der mange faktorer der er afgørende for om man på længere sigt har valgt den "Rigtige" klub?

På trods af, at man måske ikke ved så meget om karate, eller kampsport generelt, er der alligevel en del man selv kan gøre, inden man vælger. Selvom det ikke umiddelbart ser sådan ud, er der stor forskel på de forskellige klubber, MEN du træner trygt og godt i Bushi.

- DU KAN VÆRE HELT ROLIG, DU HAR VALGT DEN RIGTIGE KLUB: "BUSHI KARATE & COMBAT SPORT" - Følg dette link og meld dig ind med det samme og betal senere... "klik" her >>

- FLERE ENESTÅENDE TILBUD:
GRATIS Karatetræning for voksne (+18 år) frem til sommerferien - Bushi har også et hold med nyt hold med Braziliansk Jiu-Jitsu. Der er som skrevet "INTRO" på alle vores hold: Børn, ungdom, voksen, familiehold og Braziliansk Jiu-Jitsu. Så du kan trygt tilmelde dig en prøvetræning lige med det samme...! - Når du er meldt ind og betalt kontingent, vil du få udleveret en gratis T-Shirt.

Du kan også vælge "kun" at forhåndstilmelde her:

tshirt bushiGRATIS T-Shirt til alle nye medlemmer i 2024 (Værdi kr. 195,-)

- Der er INTRO på alle hold. GRATIS prøveperiode, før du melder dig ind...

Bushi Promotion 2024